www.iphonewallpapers.nl
Valuta:
dameskleding online,dames schoenen,dames jassen,dames laarzen,online winkelen
<
Home ::  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren


1. Hoeveel kost het verzenden?

Als u wilt weten de verzendkosten voor een of meer producten aan uw locatie, voeg dan het item (s) naar uw Winkelwagen naar de kassa waar de volledige verzendkosten duidelijk zal worden gemaakt voor het invullen van uw bestelling.

Wij bieden snelle verzending, Fast Shipping For All Order.

2. Is de verzendkosten zijn inclusief lokale belastingen, invoerrechten en douane-inklaring kosten?

De verzendkosten dekt geen lokale belastingen, invoerrechten of douane-inklaring kosten door uw overheid geheven. De koper is verantwoordelijk voor deze import-gerelateerde kosten. Neem contact op met uw lokale douanekantoor voor meer informatie. Meestal is er geen extra betaling nodig nadat u de aankoop hebben gedaan op onze website!

3. Welk koeriersbedrijf gebruikt u?

Wij bieden EMS / DHL (raden wij EMS al DHL is sneller, maar niet veiliger) service voor de levering.

4. Biedt u alternatieve verzendmethoden?

Momenteel zijn alleen EMS / DHL beschikbaar is. We zijn in het proces van de herziening van andere aflevering modi. Klanten zullen worden gewaarschuwd wanneer andere scheepvaart methoden beschikbaar komen.

5. Kunt u mijn bestelling met mijn koerier account?

Dit is niet een beschikbare optie als een standaard levering procedure wordt toegepast op alle orders.

6. Wanneer de goederen worden geleverd?

De goederen zullen worden verzonden 12 uur bedrijf tijd nadat de betaling heeft ontruimd. Het zal nog 3-5 dagen duren voor de feitelijke levering te voorkomen. Een Shipping Bevestiging e-mail zal aan u uw Airway wetsvoorstel nummer adviseren zodra uw zending is verzonden worden gestuurd. Er zijn enkele zeldzame gevallen waarin zendingen zal worden gehouden bij de Douane en dit kan de levertijd te verlengen. Let op: dit is buiten onze controle.

7. Welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden naar de meeste landen. Als, om welke reden dan ook, kunnen we niet verzenden naar uw locatie, zal onze Customer Service vertegenwoordiger contact met u op.

8. Hoe tracking nummer krijgen?

We zullen alle bestellingen binnen 12 uur bedrijf tijd als de betaling hebt voltooid of gewist, behalve op feestdagen of in het weekend, en zal u een e-mail de tracking-nummer. Meestal uw pakket is traceerbaar 12 uur na de verzending gedaan. U kunt de gedetailleerde informatie over transport online volgen door de tracking-nummer.

9. Kan ik mijn bezorgadres wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Zodra u uw bestelling bij ons heeft geplaatst, is het beter om geen van de informatie die u ons hebt gegeven, zoals de meeste bestellingen worden verzonden vanuit ons magazijn te veranderen. Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons na het plaatsen van uw bestelling, en we zullen ons best doen om de verzender direct contact op te nemen en uw levering details veranderd. Als er niemand om te tekenen voor uw bestelling, zal het pakket worden teruggestuurd naar ons. Wij zullen u een e-mail voor uw nieuwe adres en herschikken levering. Maar je moet de verzendkosten voor de teruglevering te dragen!

10. Wat gebeurt er als de geschatte leverdatum is voorbij en ik nog steeds don `t heb mijn bestelling?

Als het bijhouden van informatie geeft het pakket is afgeleverd, neem dan contact op met uw familieleden of huisgenoten. Zij kunnen hebben getekend voor het pakket voor u! Als er geen tracking informatie, of u kunt het pakket niet vinden, stuur dan een e-mail ons.

11. Wat moet ik doen als ik de aflevering gemist?

Als u de levering te missen, kunt u bellen met de koeriersbedrijf tot herlevering regelen of ga naar het op te rapen! Stuur een e-mail ons als u over enige moeite en we zijn blij om te helpen!

12. Heeft u drop-zending?

Ja, bieden we een gratis drop-verzending. Wij kunnen uw bestelling verzenden naar uw klant direct op basis van de scheepvaart door u opgegeven adres wanneer u de bestelling te plaatsen op onze site.

13. Wat moet ik doen als ik niet mijn pakket voor een lange tijd kan ontvangen?

Als u het pakket niet voor een lange tijd (meer dan 20 dagen) kan ontvangen, informeer uw e-mail in uw lokale express bedrijf door uw volgnummer. Ondertussen, dan kunt u ons onmiddellijk op de hoogte via e-mail. We zullen contact opnemen met de uitdrukkelijke bedrijf voor de informatie voor uw pakket.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor de levering vertraging veroorzaakt op de misplay van orde greep door de klant (zoals het onvolledig adres, de bestelling door delete).

Wij zijn niet verantwoordelijk voor de service mislukkingen en verliezen als gevolg van overmacht. Deze redenen omvatten, maar niet beperkt tot: Natuurramp; oorlog of Embargo; overmacht; Inherent fout van verzending; veroorzaakt door feasance en nonfeasance door de geadresseerde, de derde man, gewoonte of buitenste overheidsdienst.

14. Welke situaties wordt mijn bestelling vertraagd?

Bestellingen kunnen worden uitgesteld of niet kan worden verstuurd om de volgende redenen:

Onjuiste of Onspecifieke adres u ons verstrekt.

Bestelling is in afwachting van een credit goedkeuring en verificatie.

Een product is momenteel niet op voorraad.

Een orde die speciale aanpassing vereist.

Een bestelling wordt verscheept naar een bijzondere locatie.

Terug